Siapa anda?


Assalamualaikum

Kenapa kita perlu jadi orang lain? Jadi diri sendiri pun ok je kan. Kalau kita asyik nak tiru orang je, jadi macam orang tu, ape yang kita dapat? Nothing! Orang lain tak rugi ape-ape pun, tapi diri kita yang rugi.
Pakwe : Syg, cuba pakai macam dia. Macam lawa je sy tengok.
Makwe : Erm, ok.
..............................................................................................................
(Dah pakwe suruh, ikut jela dok?) Tapi sampai bila nak ikut je membuta tuli? Tepuk dada tanya selera.

Dare to difference. Sometimes, we have to be unique to prove that we are special.

So, jangan sesekali kita ubah diri kita untuk orang lain. Tapi kalau berubah ke arah kebaikan tu takpela. We are who we are. Cewah, macam lagu Kesha pulak, kahkahkah. Jadi, marilah kita menghargai diri masing-masing dengan cara ;

 
Tadaaaa, lagu Jessie J-Who You Are ♥


notakaki: promises are worse than lies. you dont just make them believe, you also make them hope.

Baca je? Komen lah, hit the Like button !

5 comments:

putra suki said...

yup. jadilah diri sendri barulah hidup lebih bermakna... huhu. :)

Syaza Zul said...

Ye, betul tu :) Hihi

putra suki said...

entry awk best2. :)

Syaza Zul said...

Haha, lawak ade lah :P

Syaza Zul said...

Haha, lawak ade lah :P