Yeay Malaysia menang & selamat menghadapi SPM !


Tahniah Malaysia, well done !

Intro entry aku memang terbaik bukan? Memang, memang aku suka naik lif tekan sendiri. So what? Got problem? Tahniah Izzaq Faris, tahniah Badrul Bakhtiar, tahniah Badrul Bakhtiar, tahniah Wan Zaharul Nizam. Yes, mata anda memang tak salah. Memang aku sengaja taip dua kali nama Badrul Bakhtiar, sebab dia berjaya jaringkan dua gol. Tak kisah lah, siapa-siapa pun yang jaringkan gol, janji Malaysia tanah tumpah darahku menang. Kepada Indonesia si musuh tradisi, ku tunggu jandamu. Eh ! Kau tunggu lah hari khamis ni, muahaha.

Esok hari paling menakutkan untuk sesiapa yang berumur 17 tahun. Hah, gasak lah kau orang. Kau ingat SPM tu senang. Baru kau tahu yang air masak takde rasa sebenarnya. Okay okay, aku saje-je nak bagi takut. Haa, takut tak takut tak? Terperanjat gegirl tahu. Watlek je okay, tulah nasihat yang paling penting sekali aku rasa. Tak payah panik, over confident pun tak boleh. Eceh, macam aku pandai sangat je masa SPM dulu. Aku mampu dapat 6A je. Malam ni tidur awal. Prepare semua untuk esok, IC jangan lupa bawak, slip exam pun sama. Nanti susah, kelam kabut kelibut jadinya.
 
 Ini adik aku, esok dia nak SPM.
Doakan dia ye semua Thanks.


Muka dia dengan aku memang lain. Oh, ade orang pernah cakap kat aku, kesiannye adik lagi cantik daripada kakak. So? Got problem? Kau tak payah nak kesiankan aku sangatlah. Aku tak pernah mintak pun kesian kau tu. Shame on you #you know who you are. Aku selalu gaduh dengan dia ni. Gua tahu lah gua along paling tak guna dalam dunia tapi gua sayang adik-adik gua. Peh, ayat nak sadis je ! So, esok jawab exam betul-betul. Along tahu kak chik mesti boleh punya, InsyaAllah. Kalau dah tertulis nama untuk berjaya, rezeki takkan ke mana-mana. 


Dah lah, nak mandi. Nak siapkan tutorial tax. Bai, lots of love

No comments: