Selamat UlangTahun

/\
|
|
|

Cc tajuk di atas. Entri ini khas didedikasikan untuk anda. Ye, untuk anda. Anda yang saya sayangi segenap pelusuk hati saya.

#amaran : entri ini mungkin berbaur unsur romantis yang tidak boleh dielakkan. harap maklong. sila sediakan mangkuk/baldi atau apa-apa sahaja yang sewaktu dengannya untuk mengelakkan muntah berdarah.




Untuk mendapatkan effect yang lebih baik, harus dengar lagu Sempurna.


Aku memang jarang nak tunjukkan betapa manisnya aku di alam maya. Tapi sesekali apa salahnya, ye dak? Kalau salah pun, kisah pulak aku. BOO. Hakikatnya, aku memang seorang yang amat manis dalam alam nyata #fakta. Tengok, suka betul tahu naik lif tekan sendiri. Orang lain masuk bakul angkat sendiri pun takde nak kecoh-kecoh. Tapi setakat naik lif tekan sendiri pun nak kecoh, taip entry baru dalam blog. Whatsoever. 


***********************************************************

Aku bertukar jadi saya. 

Selamat ulangtahun yang ke 21 tahun. Eii, awak dah tua. Eh eh ! Padahal, saya dulu yang sambut birthday, baru awak. Saya buat lawak ni, awak kalau baca ni, kena baca sambil gelak tahu? Memang, saya memang amalkan kepimpinan kuku besi. Kalau tak, haish *gelek gelek* Eh eh ! Saya buat lawak lagi tahu, sepatutnya geleng-geleng. So(jadi), have a blast birthday & enjoy your day. Ah, klise klise. Tak mau. Macam ni, baru betul. Semoga awak bertambah-tambah manis dengan saya, sentiasa rindukan saya & sayang saya selama-lamanya dalam hidupmu itu. Oh ya, saya tahu. Awak mesti akan terharu bukan? Bukan senang tahu, nak tulis entry untuk orang lain. Ini maksudnya, orang yang betul-betul penting baru akan ditulis entry. Mesti nak cakap saya manis leteww, tahu dah.




Cause there'll be no sunlight, if i lose you baby,
There'll be no clear skies, if i lose you baby,
Just like the clouds, my eyes will do the same,
If you walk away, everyday it will rain.





Happy 21 years young sayang. Nah ambik lep lep lep ni sebagai pengganti diriku yang jauh di perantauan ♥ ♥ ♥



No comments: