Review : Immortals


Assalamualaikum


Aku selalu letak gambar sendiri kan? Yela, better letak gambar sendiri daripada curi gambar orang lain lepas tu claim tu gambar kita. Haha ! What a shame. Oh, aku tahu macam mana nak detect gambar tu fake ke betul. Nak aku share tak dengan korang? Nanti ah, next entry. Lagipun aku update harini bukan nak bagi tips macam mana nak detect gambar tu. Okay bebeh? :*


Minggu lepas minggu yang penuh dengan stress. Macam aku sorang je student yang stress, bajet orang lain tak stress ah? Ye ah ye ah, fine. Minggu lepas ade 3 mid sem, 1 assignment audit, lepas tu dapat pulak assignment AutoCad. AutoCad? Whatthellokitty?! Ingat aku student engineering ape? Ah, memang masalah ni. Tension betul aku dengan AutoCad ni. Sape terrer guna AutoCad contact aku, nanti aku belanja kepsi takpun mekdi.

Disebabkan stress yang melampau (hiperbola), semalam aku keluar tengok wayang cerita Immortals. Boleh lah cerita dia. Cerita dia pasal Greece yang masa tu berapa B.C entah. B.C tu before century, haha ! I am looking forward to watch Breaking Dawn part 1 & Mission Impossible. Peh, Twilight tu. Sorry, aku bukan team Edward but Jacob bebeh ! Aww, 6 packs tuu. Tapi Fatin Liyana nak orang yang ade 1 pack je tu. Sila baca blog Akim Iqbal tu. Apesal dengan aku ni, duk tuuu tuuuuu.


Immortals-Official Trailer

Kalau nak tahu sinopsis google sendiri, malas ah nak taip panjang-panjang. Heroin dia, Frida. Eh, betul ke nama dia? Frida tu yang berlakon dalam cerita Slumdog Millionaire & Planet of the Apes. Dalam cerita Planet of the Apes pun dia jadi heroin. Femes jugak dia ni. Overall aku bagi 7/10. Haha, ingat kau pengulas filem nak bagi rating untuk movie omputih? 


Resume Syaza Zul.
Kebolehan/strength : Ambik gambar lubang hidung yang digilai ramai.

Bai.