Hell-o November !


Assalamualaikum & hello


Please say hello to me. Please say hello to me, please. Cer teka, ni dialog cerita ape? Dah la, tak payah teka. Biar aku je yang bagitahu, cerita I Am Legend. Oh, time cuti ni memang aku dah bekalkan banyak stok-stok movies untuk mengisi masa lapang. Amboi, relaks je kau kan? Bila cuti habis, memang jadual aku pack gila. Tutorials, assignments & midterm exam. Kadang-kadang aku pernah jugak terfikir, bila lah nak habis belajar ni.


Can I?


Nak tahu 1 cerita? Semalam kan aku gatal tangan, minda, & semua lah, pergi tukar ke blogskin. Nasib baik aku dah back up template aku ni, kalau tak naiya aku. Fuh fuh, nasib baik #lega.


p/s : harini tarikh cantik kan? kalau aku, dah lama dah pilih tarikh ni nak kahwin, muahaha #gatal.



Goodbye October & Hello November !



No comments: