Harimau Muda vs Bahrain & Review : Twilight Breaking Dawn part 1


Assalamualaikum

Serius nak update, tapi tak tahu nak tulis ape. Arghh ! Hantuk-hantuk kepala dekat bantal. Ceh, kalau hantuk kepala dekat bantal lena terus. Haram hukumnya kalau membahayakan diri sendiri ye tuan-tuan & puan-puan sekalian. Malam ini jangan lupa temu janji kita ya? Pakai baju Malaysia & tunggu siap-siap depan tv bersama bantal & juga snack sambil menikmati Wan Zack Haikal. Eh?! Eh?! Sambil menikmati Harimau Muda menentang Bahrain. Okay? 

Kepada superhero Harimau Muda, jangan risau. Abaikan tentang kesemua kontroversi yang melanda. Hey hey you you, what is your problem actually? Nak sangat ke tengok Apek jatuh? Nak sangat? Haa?


 Nah, gambar Khairul Fahmi jatuh. Puas hati kau?


To you-know-who-you-are, kalau kau jatuhkan dia pun, ape kau dapat eh? Ferrari sebijik? Banglo 4 tingkat berserta lif? Duit dalam bank yang takkan luak ditelan zaman? Tak payah lah nak jatuhkan dia, Malaysia dah takde goalkeeper yang se-terrer dia. Dia tu pemain bole je, bukan selebriti/artis yang semua benda celah kain nak kena cerita dekat orang lain. Tak salah minat, tapi tak perlu kot over. Nyampah.

Phewww *tarik nafas panjang-panjang sebelum sambung cerita*

Entry aku sejak dua menjak kebelakangan ni asyik cakap pasal bola je kan. Well, nevermind. Siapa dah tengok Twilight : Breaking Dawn part 1? Cece, berlagak lettew. Aku pun dah tengok weh, tapi yang illegal punya lah. Aku download. Tapi aku baca status kawan aku, dia cakap tengok dekat wayang dengan yang illegal punya berbeza. Dekat wayang banyak part yang potong. 


No comment, sebab aku pun tak tengok dekat wayang.


Oh man, how I wish I could be like Bella Swan. Edward Cullen & Jacob Black dedua take care pasal dia. Alahai Jacob, apesal hensem sangat ni? Tahukah anda bahawa anda lah penyebabnya kenapa saya menonton Twilight? Tengok tengok, kan aku dah cakap, iman aku tak kuat. 


Peh, peh ! & you know what Jacob, I love you so much. Relaks relaks, berangan tu memang perkara yang paling handal pernah aku lakukan. Itulah kau, apesal hensem sangat? Biasaaaaa diaa ! To Bella Swan, Jacob Black is wayyy better than Edward. Edward tu putih sangat, nyampah aku tengok. Haha, suka hati kau je nak nyampah-nyampah dekat orang. Tapi seriously, time wedding Bella & Edward sangatlah cantik. Macam fairytale pun ade. Nanti nak kahwin pun macam tu jugak lah, kahkahkah!




To those yang tak tengok lagi cerita ni, sila jangan bazirkan wang ringgit anda. Ape susah? Download aja deh. Kalau ade 100 orang macam aku, lingkup industri perfileman negara. 

Menang atau kalah, Harimau selamanya




No comments: