Segmen Rekemen Blog Bersama LIGHTA SHADOWEE


Assalamualaikum

Adoi, ni dah entry yang ke 3 untuk hari ni. Agak-agak korang annoying tak? Hrrmm =.='. Segmen ni sebenarnya segmen sulung brader ni. Nak tahu sape, klik SINI



Camne nak join? Korang hanya perlu baca & ikut syarat² di bawah:

1. Kalau korang berminat, bolehlah jadi follower Lighta Shadowee. Tapi itu pun kalau korang berminatlah, tiada paksaan sama sekali.

2. Buat satu entri dengan tajuk Segmen Rekemen Blog Bersama LIGHTA SHADOWEE.

3. Copy paste pic rasmi segmen ini, dan letakkan pada entri anda tadi. Make sure linkkan pic tersebut ke entri ini (http://lightshadow88.blogspot.com/2011/08/segmen-rekemen-blog-bersama-lighta.html).

4. Letakkan dua (2) link entri yang paling best/menarik/lawak dari blog korang sendiri. Part ni sangat penting! Pilih dengan bijak, supaya pembaca yang datang akan terus jatuh cinta dengan blog korang lepas baca entri tersebut. Kalau diorang suka dengan entri tu, konfem² diorang akan follow & keep updated dengan blog korang. InsyaAllah.

5. Kalau korang rajin & bermurah hati, bolehlah tag rakan-rakan yang lain. Lagi ramai, lagi meriah kan?

6. Lastly, tinggalkan url entri anda di ruangan komen ini. Siap!

Haha, syarat-syart tu pun aku copy je dari blog dia. So, nak kena bagi link 2 entry yang best eh? Entah, aku pun tak tahu ade ke entry aku yang best, muahaha. Aku pun malas nak pikir-pikir, bukak dekat stat, pastu tengok post mana yang paling banyak page views. Hahaha, simple kan?


Lastly, nak kena tag sape kan? Okay, sape-sape yang baca ni, aku tag korang semua masuk. The more the merrier kata orang putih :)