Doodle untuk raya


Assalamualaikum




Comel tak doodle kite?


Sedar tak sedar, tinggal lagi seminggu je lagi kan nak puasa. So, aku rasa, tak la cepat sangat nak cakap Selamat Hari Raya ! :) Jeles tak dengan doodle kite? Tolonglah percaya yang aku buat sendiri. Bluekkk ! *muntah* Takdelah, sebenarnya apit ni bagi doodle free kat semua followers dia. So, ape lagi cepat la jadi followers apit & boleh dapat doodle free. Bukan ade doodle perempuan je tau, lelaki pun ade. Korang boleh pilih colour ape korang nak. Sebab ade colour, pink, merah, biru, oren & etc. Amacam teruja tak? Kalau korang nak doodle macam aku punya, korang boleh klik SINI.


Thankyou for reading :)

2 comments:

izni said...

woaaa !
comel gila gilaa .
(:

Syaza Zul said...

Kan? Ambik lah kat blog Apit, free je :)