Wallpaper untuk rumah anda !


Assalamualaikum

Amaran : Entry ini adalah untuk sesiapa yang mempunyai rumah sendiri sahaja. Untuk sesiapa yang berangan nak ada rumah sendiri pun boleh baca. Sekian. Heh.

Setiap hari Sabtu aku akan ada Ko-k (Kokurikulum). Mesti kau orang akan cakap, jadah apa dah third year ada Ko-k lagi? Dah tu, aku semester 2 baru start Ko-k, so habis pun lambat ah kan. Aku punya Ko-k, Interior Design. Ayat nak sedap je kan? Tak la, aku ambik Hiasan Dalaman. Bila dah ambik Hiasan Dalaman ni, kitorang harus lah belajar AutoCad, jenis-jenis wallpaper, & banyak lagi lah. Aku rasa macam jauh gila menyimpang, aku punya course Accounting tapi Ko-k Hiasan Dalaman. Dah tu nak buat macam mana, yang tu je tak full, yang lain semua full house wehh !


ehem, jom tukar mood macam tengah tengok casa impian.
okay?

******************turn on the tv****************


Pening dengan masalah bilik tidur, ruang tamu yang tampak kosong? Sudah bermacam-macam cara yang dilakukan tapi masih tidak mendatangkan hasil? Usah bimbang, dengan adanya Super Syaza, InsyaAllah masalah akan segera diselesaikan. Caranya sangat mudah, apa yang anda perlukan adalah sebuah laptop/PC & juga internet connection yang high.




Bagaimana? Menarik bukan? Super Syaza memang mampu selesaikan masalah kau orang, jadi usah bimbang lagi. Dengan adanya wallpaper yang menarik ini, ruang yang kosong akan menjadi lebih menarik, ye dak? Pasal harga pulak, kau orang jangan bimbang, semuanya dijamin berpatutan. Yang lebih menarik lagi, postage fees hanya RM10 untuk Semenanjung & RM15 untuk Sabah Sarawak. Tak untung lagi ke? Untuk maklumat yang lebih lanjut, kau orang boleh klik SINI. Kalau kurang berminat, kau orang boleh klik SINI untuk website yang tidak kurang menariknya seperti wallartis tadi. Super Syaza terpaksa pergi dulu sebab ada undangan Open House #boooo raya dah habis ! Jadi jangan lupa untuk bertemu Super Syaza dalam rancangan yang lain. Ada masalah, Ingat Super Syaza !

p/s : tiba tiba tak sabar nak ada rumah sendiri, nak kahwin, nak ada anak #lempang diri sendiri lelaju!

Thankyou for reading

6 comments:

hani said...

accounting = interior design? er..kire bolehlah tu.. buat duit poket barang seribu dua di hari muka. ecewah..

Unknown said...

Todiaaaa ! haha, kalau lah boleh. Tu pun join sebab kelab lain semua dah full.

ade2mama said...

join kelab xikhlas ny ehehh..ok la tu..join betul2..jgn ponteng ehehe...

lawa2:)
law nk ade wllpaper kne jge tu jew..law xjge..bkn tmbh lawa..tmbh comot umah tu heeh

Unknown said...

Memang tak ikhlas pun, cmne? haha

Aleen Aiden said...

alin kos akaun juga!tp mcm minat jugak dgn interior design.boley?hi3

cumie appleorange said...

Boleh aja deh alin. Jom geng? hehe :)