Steve Jobs


Assalamualaikum

Okay, Steve Jobs dah mati. Tapi ayat mati tu macam kasar je kan? Okay tukar tukar, Steve Jobs telah meninggal dunia disebabkan kanser sehari selepas pelancaran Iphone 4s. So, kau orang punya expectation untuk Iphone 5 semua salah. Last last, Iphone 4s yang keluar. Ke ada yang still lagi tak kenal dengan Steve Jobs? Well, entry ni bukan untuk dedikasikan untuk Steve Jobs. So, untuk sesiapa yang tak kenal, google jela weh. Bukan susah pun. Lagi 1, entry ni pun bukan untuk review pasal Iphone 4s. Aku ni Iphone pun tak pernah merasa, nak buat review bagai pulak kan.

1 dunia kecoh pasal Steve Jobs. Di social network contohnya, nama Steve Jobs confirm ada dalam status "RIP Steve Jobs", tukar Default Picture jadik lambang Apple. Iye, aku tahu. Dia seorang yang genius. When Apple is just a fruit, nobody care about it. But now, everyone is craving for Apple. Am I right? Ithink Ineed an Iphone, Ipad, Ipod & everthing with I in front of it. Kan? Kalau lah aku beli Iphone sebijik, memang habis ah duit JPA aku. Ngak papa sih, aku bisa aja pakai henfon jenama yang lain dong ! Eleh cakap Indon, bajet Dian Pelangi ah?!

Nah, video pasal Iphone 4S.
Cool memang ah cool, tapi harga lagi cool. *pengsan*



Tapi 1 benda yang aku perasan, apesal lah semua orang duk concern pasal Steve Jobs ni? Tak paham tak paham. Dah try nak paham, tapi still jugak tak paham paham. Maybe semua orang appreciate dia punya contribution dalam dunia teknologi kot.



Renung-renungkan & selamat beramal #ahaks.

p/s : Malaysia tetap di hatiku, even kalah semalam.

Astalavista bebeh !

3 comments:

ade2mama said...

aduiii da maty da dye:(..pasny xdapt la aku gune apple lgy da:( eheheh

Unknown said...

Haha, beli la Iphone 4S. :)

Unknown said...

Haha, beli la Iphone 4S. :)