Masalah lelaki punggung tonggek



Blog aku kategori dalam umum, please jangan segan-segan nak baca. Walaupun tajuk sepanas Melodi zasss, tapi hmm. Eii, tak tahu lah nak cakap macam mana, tak reti. Tengok jela senang cerita.


Masalah lelaki punggung tonggek. 
Bermasalah atau tidak? Hm. Mari kita tinjau.

Seingat aku lah kan, sebagai seorang je admin blog yang monitor blog ini, aku tak pernah lagi tulis pasal punggung tonggek or whatsoever. Hm. Mungkin ada orang berminat pasal tajuk ni barangkali. Patutkah aku kupas? ( kupas, kupas, kupas, kalau tak kami buat demo! ). Amboi, ingat aku takde kerja tengok punggung lelaki ke ha?

Kalau masa tengok bola tu lain lah. Bukannya maksud aku tengok bola tu sebab tengok punggung lelaki. Tapi maybe sebab diorang pakai baju macam fit, lepas tu nampak macam tonggek kot. Hahaha! Contoh, macam Nor Shahrul ke Mahali ke. Hoho! Bukan aku je yang cakap, orang lain pun cakap benda yang sama eh. ( ayah aku pun cakap ). Dialog dia lebih kurang macam ni ah " Patut ah malas kejar bola, punggung besar ". Haha, entah aku tak tahu. Aku tak terlibat dalam hal cinonit ni.

Alaa, tonggek ke flat ke ape ke, takde masalah pun. Benda ni small matter je kan? Aku pun tak paham macam mana keyword ni boleh sampai ke blog aku. Kalau dulu macam ni, saya suka cewek kentut kuat. Ha? Mampos! Ada jugak orang yang suka dengan perempuan yang kentut kuat-kuat ni rupanya kan? Tapi keyword Amirul Hadi lah paling banyak. Alahai, sikit sikit Amirul Hadi. Amirul Hadi sikit sikit. Satu je aku nak pesan dengan Amirul Hadi ni, please lah tukar style rambut. Nampak macam hm, macam, buruk kot. Ni ikhlas ni aku kabor.

Ngehehe, semalam baru update, harini update lagi. Kelas kau Mak Jemah! Bukan ape, sepatutnya harini ade gotong-royong blok tapi malas nak pergi. Hahaha! So, online jela jawabnye, berkurung dalam bilik. Mentang-mentang senior katakan, ewah-ewah! Tadi bukak Nuffnang, jarang update pun boleh dapat Buffered Earning. Thank youuuuu! :*


p/s : Lisa nikah sangat cantik kan? Dah tengok? Kalau belum, tengok SINI.


2 comments:

Mr.Trollulz said...

Eh, budak Tradewinds kan? Ok, tanya tu jaa. K, bai. :D

Unknown said...

Ye ah, budak tradewinds. Berapa banyak blog yang ade ni haa? Tak paham betei.