Menghitung hari

Assalamualaikum


Miss me?! Nobody gonna miss me & realized that am no longer a facebooker.
Trust me baby. ( until now, im blog about this )



Facebook. Hm. Ape yang kita boleh cakap pasal Facebook eh? Facebook tempat meluahkan masalah, perasaan, cari skandal, suami isteri gaduh cemburu membuta tuli  . Maybe I am not a social person, so sebab tu aku dah tak paham kat mana keseronokan Facebook. Utiliti dah menurun aku rasa. Welcome to the club Syaza #forever alone.


Lagi 2 hari, aku akan balik ke uum. Hm. Selama 3 minggu cuti, sehari je aku keluar. Keluar tu maksudnya tengok wayang, pergi mall. Hari-hari yang lain aku habiskan duduk terperuk dekat rumah. Kau tak bosan ke ha? Jawapannya, tak bosan ! Sebab aku bukan duduk sorang-sorang dekat rumah. Aku ade ana. Kitorang hari-hari selalu main sama-sama. Main mekap-mekap, pakai bulu mata palsu, main geletek-geletek, and the best part is kitorang tidur sama-sama. 2 malam je aku tidur bilik aku, yang lain semua tidur dengan ana. Aku tak pernah rasa taknak balik uum, biasanya memang tak sabar gila nak mati sebab nak balik. Sebab kat sana seronok, ramai kawan #forever alone. Disebabkan ana tengah tunggu result spm, sebab tula dia pun ade je dekat rumah. Tapi cuti kali ni lain, kitorang selalu sama-sama. Hm, sedih la pulak bila taip perenggan yang ini.


Sepatutnya aku balik malam esok, sebab hari sabtu aku still ade ko-k. Jadah apa dah sem 6 ade ko-k lagi ni woi? Hahaha ! Benda ni sangat memalukan, jadi aku takkan tulis. Sem depan aku tak sama bilik dengan ajun. Ajun sayang, mari kita tukar bilik secara haram?  Dah la roommate sem depan junior, confirm dia takkan tahan dengan aku. Bukan sebab aku tidur berdengkur ke ape ke. Tapi aku ni kadang-kadang gilanya tu tak tertahan dek akalmu tahu? Bila aku dah start karaoke guna minilyrics tu habis ah bilik, bising nak mampos. Lagi-lagi kalau part rap, kalah pitbull ! Kalau on call pun sama, bilik lain boleh dengan sebutir-butir apa yang aku bualkan. Tensi woi tensi ! Ajun roommate sejati je yang paham. Paham ke, ntah-ntah buat-buat paham je ye dak ajun? Hihi ( gelak malu-malu kucing ).







Untuk budak yang 3 tahun, sem ni last. Gilaa, cepatnye masa berlalu ! Nanti turn kitorang pulak. Dalam hidup ade ups & downs. Sama jugak dalam persahabatan. Solution dia 1 je, buang yang keruh, ambik yang jernih. Confirm, hidup bahagia. K lah, nak main fashion show dengan ana. Asyik-asyik main fashion show dengan ajun dan kecik je. Sekarang dengan ana pulak. Oh, ana tu adik kite.

Bubye, tata, titi, tutu, muahh ! EH?!!

No comments: