SAY WHATTTTTT? ITS HOLIDAY !


Ah, giannye nak update blog. Giannye giannye! Ok, mari kita puaskan gian. Begini, masuk harini dah 2 hari aku bertapa di rumah. Dah 2 hari kat rumah, tapi sebutir entry pun takdak? Begini (dah 2 kali ulang), dalam rumah ini ada ramai manusia atau dalam bahasa kekeluargaan, adik beradik. Jadi, kalau nak guna broadband kena beratur woi. Jadi, demi adik adik, takpa aku sanggup menahan nafsu di dada yang membuak-buak. Yang akhirnyaaaaa, dah terluah!

Alhamdulillah, exam berjalan dengan lancar. Hendaknya, keputusan juga sama. Please, jangan susahkan aku. Kalau bagus aku print screen, kalau tak bagus. Hm hm hm, boleh jalan. Jadi cuti cuti begini, aku sangat tidak suka membebankan kepala dengan memikirkan pasal result. Apaaa lagi, mari kita enjooyyyy! Kahkahkah, masa aku nak taip mari tu, tiba tiba typo lepas tu jadi amri. Amri, mari kita berdating? Ewwww.

Entry tanpa gambar, pheww sangat memboringkan. Jadi, terimalah gambar seketul. Oh maannn, this can't be true. Aku dah gemuk ni, dah gemuk. Mari kita order produk dR.Rozmey, ayuh cepat! Jangan membuang masa. What do you mean by kita? KITA? Like seriously?

 Spot the difference people :)


 Plan masa cuti memang banyak. So, mari kita lihat berapa banyak je yang termakbul. Gunung Jerai part 2 tak dapat nak update. Hm hm hm, sebab kamera tertinggal dalam beg Ajun. Demmit demmit demmit! Okay, puas hati. So, Happy Chinese New Year :) 

ps: urgghhh, menyu menang semalam. whatsoever.


No comments: